Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2022

Το ευχαριστήριο ενός Λαρισαίου σε πλήρωμα του ΕΚΑΒ: Έσωσαν την κορούλα μου

Να μοιραστεί την προσωπική του εμπειρία, αλλά και να ευχαριστήσει το πλήρωμα ενός ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ Θεσσαλίας στη Λάρισα, θέλει μέσω της ιστοσελίδας ένας κάτοικος της Λάρισας:

«Σήμερα στις 4/11/22 στις 13:00 η ώρα ήμουν στο κέντρο όταν δέχθηκα τηλέφωνο από την γυναίκα μου και μου είπε με λυγμούς ότι η μικρούλα μας Ευαγγελία 2 ετών δεν είναι καλά χάνει τις αισθήσεις της και βγάζει σάλια από το στόμα και «καίει» ξαφνικά με πυρετό.

Εγώ στην Κεντρική Πλατεία ενώ ώρα εργασίας μην ξέροντας τι να κάνω πάνω στον πανικό μου αφήνω το αυτοκίνητο της δουλειάς και βλέπω μπροστά μου ασθενοφόρο. Με αστραπιαία κίνηση ο Δημήτρης ο οδηγός με τον συνάδελφο του έχουν φθάσει σε χρόνο ρεκόρ μέσα από τεράστια κίνηση στη συνοκία Νεράιδα παραλαμβάνουν το παιδί και φθάνουμε εγκαίρως στο νοσοκομείο…

Τέλος καλά όλα καλά με τη  βοήθεια του Θεού και του Δημήτρη και του συναδέλφου του…

Τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και εγώ και οι οικογένεια μου… Να τους έχει πάντα ο Θεός καλά…».

larissanet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου