Τρίτη 12 Ιουλίου 2022

Περίμενε τρεις ώρες το ασθενοφόρο και τελικά πήγε με αυτοκίνητο στο νοσοκομείο

 

Το φως της δημοσιότητας βλέπει μία σοβαρή καταγγελία αναφορικά με τη λειτουργία του ΕΚΑΒ και τις τραγικές ελλείψεις στο προσωπικό, γεγονός που αποτυπώνεται και στους χρόνους με τους οποίους ανταποκρίνεται στα περιστατικά.

Ειδικότερα, μιλώντας το πρωί της Τρίτης (12/7) στο MEGA, ο καταγγέλλων Τάσος Δρόσος, σημειώνει τη μεγάλη καθυστέρηση του ΕΚΑΒ μετά από κλήση του για μεταφορά περιστατικού στο νοσοκομείο.

«Το περιστατικό συνέβη στις 29 Ιουνίου. Καλέσαμε το ΕΚΑΒ στις 12.15 το μεσημέρι γιατί έπεσε η κουνιάδα μου στο σπίτι, στο κέντρο της Αθήνας. Τρεις ώρες μετά το ασθενοφόρο δεν είχε έρθει. Πήραμε τηλέφωνο πέντε φορές και η απάντηση ήταν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο ασθενοφόρο», είπε ο ίδιος.

Μάλιστα, όπως ανέφερε, αναγκάστηκε να μεταφέρει τη συγγενή του στο νοσοκομείο με ιδιωτικό όχημα περίπου στις 16.00 το απόγευμα.

«Η απάντηση του ΕΚΑΒ ήταν ότι τη μεταφέρετε με δική σας ευθύνη», είπε.

Οι 2 λόγοι για τις καθυστερήσεις στο ΕΚΑΒ

Από τη μεριά του, το ΕΚΑΒ κάνει λόγο για καθυστερήσεις λόγω ελλείψεων προσωπικού.

Σύμφωνα με πληροφορίες του σταθμού, στην Αττική, σε χρήση βρίσκονται 195 ασθενοφόρα το 24ωρο, με τις κλήσεις στο κέντρο να φτάνουν τις 3.500 κλήσεις το 24ωρο.

Οι 1.300 από αυτές κατά μ.ο. χρήζουν διακομιδής.

Ωστόσο, όπως λέει το ΕΚΑΒ, οι ελλείψεις προσωπικού αλλά και η μετακίνηση μέρος αυτού στα νησιά για κάλυψη των εκεί αναγκών, οδηγούν σε καθυστερήσεις στη διακομιδή ασθενών.

Οι εργαζόμενοι ζητούν προσλήψεις για να καλυφθούν τα κενά που έχουν δημιουργηθεί, ενώ μεγάλο ζήτημα έχει δημιουργηθεί και με τα πρωτόκολλα ασφαλείας για τον κορονοϊό, αφού μετά από κάθε διακομιδή, τα ασθενοφόρα θα πρέπει να απολυμαίνονται, δημιουργώντας μεγαλύτερες καθυστερήσεις στην ανταπόκριση των ασθενών.

makthes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου