Τρίτη 2 Μαΐου 2023

Παιδάκι 14 μηνών μεταφέρθηκε με ΙΧ από την Αργολίδα διότι δεν υπήρχε ασθενοφόρο - Σώθηκε στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο

 

Ακόμα ένα περιστατικό μεταφέρθηκε με ΙΧ αυτοκίνητο στην Πελοπόννησο, επειδή δεν υπήρχε διαθέσιμο ασθενοφόρο.

Προ ημερών, αυτό συνέβη στο Λεωνίδιο, ενώ υπήρξε ανάλογο συμβάν στη γειτονική Αργολίδα που το περιγράφει η μητέρα ενός παιδιού 14 μηνών.

Ο λόγος για την Εύη Μαναριώτη - Μπασακιώτη (σύζυγος του Σταύρου Μπασακιώτη από την Τρίπολη), η οποία έγραψε στη σελίδα της: "Έζησα μια πολύ δύσκολη κατάσταση με το τρίτο παιδάκι μου 14 μηνών…..είχα σύμμαχο 4 πράγματα το δεύτερο παιδί μου που τον είδε ,εμένα και τα χεράκια μου που έδωσα τις καθοριστικές για τη ζωή του πρώτες βοήθειες, έναν επαγγελματία οδηγό και σύζυγο με όση ψυχραιμία μπορούσε να έχει για να πάμε με 200 στο Παναρκαδικό ,και την ελληνική αστυνομία που μας συνόδευσε ταχύτατα αφού έχοντας ένα παιδί σε τετοια κατάσταση με έδιωξαν απ το Άργος διότι δεν εφημέρευε και απ' το Ναυπλιο διότι δεν είχε παιδίατρο χωρίς να εξετάσουν καν βασικές λειτουργίες κ φυσικά χωρίς ασθενοφόρο….ειλικρινά Ντροπή ….φτάνοντας στο Παναρκαδικό η έγκαιρη και ταχύτατη αντιμετώπιση των παιδιάτρων 3 στον αριθμό με έκανε να Νοιώθω ασφάλεια !!!και τους ευχαριστώ όλους όσους με βοήθησαν αυτή τη δύσκολη στιγμή για τους άλλους θα τα πούμε άλλη στιγμή….

Ένα έχω να πω μάθετε μανούλες πρώτες βοήθειες γιατι ειδικά εδώ κάτω τα παιδια σας και ότι γίνει θα είναι στα χέρια σας !!!εσείς και η βοήθεια του Θεού.
Η εκπαίδευση που έλαβα πριν 6 χρονια από τη Rescue Training International | First Aid Training και τον Γιώργο Κιοσσέ δεν πίστευα ότι θα ερχόταν η ώρα να σώσω το παιδί μου!!!σας ευχαριστώ τόσο πολύ για την αυστηρότητα στις εξετάσεις τότε που μας φωνάζατε, κάντε το σωστά…κάντε το πάλι… παρά τον πανικό μου όλα αυτά ήρθαν στο κεφάλι μου εκείνη την ώρα….σας υπέρ ευχαριστώ!!!"


kalimera-arkadia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου