Πέμπτη 6 Απριλίου 2023

Ευχαριστήριο μήνυμα προς ιατρούς, ΕΚΑΒ και προσωπικό του νοσοκομείου Κιλκίς

Αισθανόμαστε την βαθιά υποχρέωση, να ευχαριστήσουμε θερμά, η οικογένειά μου και εγώ, από καρδιάς και δημοσίως, μετά από ένα εξαιρετικά επιτυχημένο προγραμματισμένο χειρουργείο, τον ορθοπεδικό χειρουργό ιατρό κ. Νικόλαο Μαρκόπουλο, τους ειδικευόμενους ιατρούς, το νοσηλευτικό προσωπικό και τους βοηθούς θαλάμων της ορθοπεδικής κλινικής του νοσοκομείου Κιλκίς, καθώς και τους εργαζόμενους στο ΕΚΑΒ, που εξασφάλισαν ασφαλή και άμεση διακομιδή μου στο νοσοκομείο, και αντιστοίχως τους γιατρούς, το νοσηλευτικό προσωπικό και τους βοηθούς θαλάμων της παθολογικής κλινικής, όπου νοσηλεύθηκα το προηγούμενο διάστημα.

Σε μιάν εποχή, που το δημόσιο σύστημα υγείας αιμορραγεί, είναι πραγματικά θαυμαστό, ότι οι ασθενείς λαμβάνουν τόσο εξαιρετικές υπηρεσίες, όπως αυτές που έλαβα εγώ κατά την παραμονή μου στο νοσοκομείο του Κιλκίς.

Και αυτό, χάρη στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου.

Θέλω να εκφράσω την βαθιά μου ευγνωμοσύνη σε όλους αυτούς τους ανθρώπους, που αγωνίζονται κάθε ημέρα με ένα τεράστιο βάρος ευθύνης στους ώμους τους, με τεράστιο φόρτο εργασίας, και ειδικά τον γιατρό μου κ. Νικόλαο Μαρκόπουλο, που από την πρώτη στιγμή με ευγένεια και με την άριστη επιστημονική του κατάρτιση και εξειδίκευση αντιμετώπισε αμέσως και αποτελεσματικά το πρόβλημα υγείας μου.

Η προσφορά του, το ήθος και ο επαγγελματισμός του αποτελούν φωτεινό παράδειγμα στις δύσκολες ημέρες, που διανύουμε, και οι οποίες αναδεικνύουν το αίσθημα αλληλεγγύης γιά τον συνάνθρωπό μας.

Αντιλαμβανόμενοι τις δυσκολίες, που αντιμετωπίζουν όλοι οι εργαζόμενοι στο δημόσιο σύστημα υγείας, και τις προσπάθειες, που καταβάλλουν, τους ευχόμαστε υγεία και προσωπική ευτυχία.

Να είναι δυνατοί, να συνεχίσουν να προσφέρουν με τον ίδιο ζήλο σε πείσμα των καιρών!

Όσα ‘’ευχαριστώ’’ είναι λίγα!

Με εκτίμηση και αισθήματα ειλικρινούς ευγνωμοσύνης

Δημήτρης Γεωργιάδης

maxitis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου