Παρουσία δημοτικών αρχών η παραλαβή και εγκατάσταση – Σε τροχιά λειτουργίας ο νέος σταθμός επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας
Σημαντικό βήμα για την ενίσχυση των υπηρεσιών υγείας και επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί στην Παλαιοχώρα Χανίων, με την παραλαβή και τοποθέτηση από τον Δήμο των δύο κοντέινερ που θα στεγάσουν τον νέο σταθμό του ΕΚΑΒ.
Η εξέλιξη αυτή, την οποία προώθησε η Υφυπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου Σέβη Βολουδάκη, θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική για την ευρύτερη περιοχή του Δήμου Καντάνου–Σελίνου, καθώς αναμένεται να βελτιώσει ουσιαστικά τους χρόνους ανταπόκρισης σε επείγοντα περιστατικά, ενισχύοντας την ασφάλεια κατοίκων και επισκεπτών.
Κατά την τοποθέτηση των εγκαταστάσεων το «παρών» έδωσαν ο Δήμαρχος Καντάνου–Σελίνου Αντώνης Περράκης, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Στυλιανός Καλογρίδης, ο υπεύθυνος Τεχνικών Έργων Εμμανουήλ Κουκουλάς, καθώς και ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Παλαιόχωρας Ευτύχιος Βιτσιλάκης.
Όλοι οι παρευρισκόμενοι υπογράμμισαν τη σημασία του έργου για την καθημερινότητα της περιοχής, τονίζοντας ότι πρόκειται για μια υποδομή που καλύπτει μια πάγια ανάγκη στον τομέα της επείγουσας υγειονομικής φροντίδας στη Νότια Κρήτη.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου