Τις θερμές ευχαριστίες τους προς το ΕΚΑΒ Ηρακλείου εξέφρασαν οι Κάτοικοι και Φίλοι του Παλαιοκάστρου, για την εκπαίδευση στις πρώτες βοήθειες που πραγματοποιήθηκε στην περιοχή.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στον ιατρό Μιχαήλ Ζερβόπουλο και στον διασώστη Αντώνη Κλάδο, οι οποίοι, όπως επισημαίνεται, μετέδωσαν πολύτιμες γνώσεις, ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας και ετοιμότητας των συμμετεχόντων για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών.
Οι κάτοικοι υπογραμμίζουν ότι οι δύο επαγγελματίες τιμούν το λειτούργημά τους με την προσφορά και τον επαγγελματισμό τους, ευχόμενοι υγεία και δύναμη για τη συνέχιση του σημαντικού έργου τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου