Το Σωματείο Εργαζομένων ΕΚΑΒ Μυτιλήνης εκφράζει τη βαθύτατη θλίψη και οδύνη του για την πρόωρη και άδικη απώλεια της αγαπημένης μας συναδέλφου και ιατρού του ΕΚΑΒ, Μάγδας.
Η είδηση του χαμού της σε τόσο νεαρή ηλικία μάς συγκλόνισε όλους. Η Μάγδα υπήρξε μια εξαιρετική επιστήμονας, ένας άνθρωπος με ήθος, ευγένεια, καλοσύνη και αφοσίωση στην προσφορά προς τον συνάνθρωπο. Με την παρουσία, το χαμόγελο και την ανθρωπιά της κέρδισε την εκτίμηση και την αγάπη συναδέλφων, συνεργατών και πολιτών.
Η απώλειά της αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό στην οικογένεια του ΕΚΑΒ και σε ολόκληρη την τοπική κοινωνία. Είναι ιδιαίτερα σκληρό να αποχαιρετούμε έναν νέο άνθρωπο, μια νέα μητέρα, που είχε ακόμη τόσα πολλά να προσφέρει στην οικογένειά της, στους ασθενείς της και στη ζωή.
Εκφράζουμε τα πιο ειλικρινή και θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένειά της και στους αγαπημένους της ανθρώπους. Στεκόμαστε με σεβασμό και συμπόνια δίπλα τους αυτές τις δύσκολες στιγμές.
Καλό ταξίδι, αγαπημένη μας Μάγδα. Η μνήμη σου θα παραμείνει ζωντανή στις καρδιές μας και η προσφορά σου θα αποτελεί φωτεινό παράδειγμα για όλους μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου