Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Γυναίκα που έχασε τα παιδιά της σε τροχαίο δώρησε ασθενοφόρο στο ΕΚΑΒ

Η συγκεκριμένη δωρεά αποκτά ιδιαίτερο βάρος καθώς συνδέεται με την προσωπική τραγωδία της δωρήτριας

Μια σημαντική δωρεά δέχεται το ΕΚΑΒ Πάτρας, καθώς στο δυναμικό του εντάσσεται μια υπερσύγχρονη κινητή μονάδα αξίας 120.000 ευρώ, η οποία αποτελεί δωρεά της 87χρονης Χαριτίνης Αναγνωστοπούλου.

Όπως επισημαίνει το thebest.gr η παράδοση του οχήματος έγινε σε ειδική εκδήλωση στις εγκαταστάσεις του ΕΚΑΒ, με τη συμμετοχή εκπροσώπων της υγειονομικής κοινότητας της Πάτρας και της Δυτικής Ελλάδας.

Ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ, Γιώργος Χαραλάμπους εξήρε τη συμβολή της δωρήτριας αλλά και τη συνεισφορά του Συλλόγου Εθελοντών Πυροσβεστών Αχαΐας, που η συνεισφορά τους ήταν ο εκπαιδευτικός εξοπλισμός για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης των διασωστών.

Η συγκεκριμένη δωρεά αποκτά ιδιαίτερο βάρος καθώς συνδέεται με την προσωπική τραγωδία της δωρήτριας. Το 1992 η κ. Αναγνωστοπούλου έχασε τα παιδιά της σε τροχαίο στην εθνική οδό Πατρών-Κορίνθου και παρά τον πόνο της απώλειας, επέλεξε να στηρίξει το δημόσιο σύστημα υγείας με μια πράξη ύψιστης κοινωνικής προσφοράς.


koutipandoras.gr                    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου