Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

ΕΚΑΒ - Ενισχύεται με 2 ελικόπτερα για να «χτυπηθούν» οι ελλείψεις στα νησιά – Τι είπε ο Μάριος Θεμιστοκλέους

Τι σχεδιάζει το υπουργείο Υγείας για την ενίσχυση του ΕΚΑΒ στα νησιά

Σε αγώνα δρόμου έχει επιδοθεί το υπουργείο Υγείας προκειμένου να καλύψει τις σοβαρές ελλείψεις σε ασθενοφόρα και πληρώματα του ΕΚΑΒ στα νησιά, ενόψει της φετινής τουριστικής περιόδου.

Παρά το γεγονός ότι οι τουρίστες έχουν ήδη πλημμυρίσει τα νησιά, οι ελλείψεις σε προσωπικό εξακολουθούν να προκαλούν πονοκέφαλο στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας, καθώς στην νησιωτική χώρα και στις απομακρυσμένες περιοχές η υποστελέχωση έχει χτυπήσει κόκκινο.

Εξάλλου το πρόβλημα άλλωστε δεν είναι νέο. Κάθε καλοκαίρι καταγράφονται περιστατικά που εκθέτουν το δημόσιο σύστημα υγείας, με ασθενείς να μεταφέρονται ακόμη και με ιδιωτικά ή αγροτικά οχήματα λόγω έλλειψης διαθέσιμου ασθενοφόρου, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις αναγκάζονται να αναζητήσουν υγειονομική φροντίδα στη γειτονική Τουρκία.

Υπό αυτές τις συνθήκες, ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους, μιλώντας στην κρατική τηλεόραση, δήλωσε ότι ενισχύεται το ΕΚΑΒ στις περιοχές που δέχονται αυξημένο αριθμό επισκεπτών κατά τη θερινή περίοδο.

Όπως τόνισε, το υπουργείο Υγείας έχει ήδη προχωρήσει σε προσλήψεις επικουρικού προσωπικού, ενώ παράλληλα υλοποιούνται μετακινήσεις στελεχών του ΕΚΑΒ από την Αττική και τη Θεσσαλονίκη προς τουριστικές περιοχές που παρουσιάζουν αυξημένες ανάγκες κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Σύμφωνα με τον υφυπουργό Υγείας, έχουν ενισχυθεί οι βάρδιες σε περιοχές όπως η Χαλκιδική και σε δημοφιλείς νησιωτικούς προορισμούς, με στόχο την ταχύτερη ανταπόκριση στα επείγοντα περιστατικά και την καλύτερη εξυπηρέτηση κατοίκων και επισκεπτών.

Ο κ. Θεμιστοκλέους σημείωσε επίσης ότι μοτοσικλέτες του ΕΚΑΒ έχουν ήδη μεταφερθεί στις Κυκλάδες και σε άλλα νησιά, προκειμένου να ενισχυθεί η επιχειρησιακή ετοιμότητα των υπηρεσιών επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας.

Παράλληλα, προανήγγειλε την ένταξη δύο νέων ελικοπτέρων στο σύστημα αεροδιακομιδών, γεγονός που αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά τη διαχείριση σοβαρών περιστατικών σε απομακρυσμένες και νησιωτικές περιοχές.

«Θα είναι ένα καλοκαίρι αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός Υγείας, επισημαίνοντας ότι το μοντέλο στελέχωσης που εφαρμόστηκε την περασμένη χρονιά και απέδωσε θετικά αποτελέσματα, αξιοποιείται και φέτος με στόχο την αποτελεσματικότερη κάλυψη των αυξημένων αναγκών της θερινής περιόδου.

healthreport.gr                    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου