Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

Έξαλλη η διοίκηση του ΕΚΑΒ για ψευδές δημοσίευμα. Ενισχυμένη η περιφέρεια από Διασώστες!!!

Την έντονη αντίδρασή της για το γεγονός ότι υποβαθμίζεται για ακόμη μία φορά η Περιφέρεια, εκφράζει η διοίκηση του ΕΚΑΒ, με αφορμή ψευδές δημοσίευμα στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα Palmosev.gr (το οποίο αναδημοσιεύτηκε και από άλλα sites.) με τίτλο: "Ακάλυπτη ακόμη και από ασθενοφόρα η Βόρεια Εύβοια".


Δυστυχώς για άλλη μια φορά διαπιστώσαμε με πόση μεγάλη ευκολία και ανευθυνότητα οι διαχειριστές σχετικών ιστοσελίδων, αναδημοσιεύουν κείμενα με ανακριβή στοιχεία από τον καθένα, χωρίς να μπουν καν στον κόπο προηγουμένως να διασταυρώσουν την ακρίβεια και την ορθότητα των στοιχείων αυτών, ιδιαίτερα μάλιστα όταν αυτά αναφέρονται και σε συναδέλφους, τονίζει η διοίκηση του Κέντρου, σημειώνοντας ακόμη τα εξής:
«Δυστυχώς, για άλλη μια φορά βλέπουμε να υποβαθμίζεται το έργο των εργαζομένων της Περιφέρειας, οι οποίοι καθημερινά επιδεικνύουν επαγγελματισμό, υπερβολικό ζήλο και προθυμία, προκειμένου να εξυπηρετήσουν το κοινωνικό σύνολο και να κρατήσουν την σημαία του ΕΚΑΒ ψηλά.
Ως εκ τούτου, είμαστε υποχρεωμένοι να παραθέσουμε παρακάτω τα ακριβή στοιχεία, έτσι όπως αυτά είναι καταγεγραμμένα στο καταγραφικό του Τηλεφωνικού Κέντρου της ΚΥ του ΕΚΑΒ, αλλά και από τους ιδίους τους συναδέλφους, προς αποκατάσταση της αλήθειας.


1. Στις 15:27’ το Τηλεφωνικό Κέντρο του «166» της ΚΥ του ΕΚΑΒ, δέχτηκε κλήση από το Κέντρο Υγείας Ιστιαίας, για διακομιδή ασθενούς, ο οποίος έπρεπε να μεταφερθεί από το Κέντρο Υγείας Ιστιαίας στο Νοσοκομείο Χαλκίδας.
Στις 15:27’, η κλήση διαβιβάστηκε άμεσα από το Τηλεφωνικό Κέντρο στο Ασθενοφόρο Ε9, το οποίο και έφθασε στο ΚΥ Ιστιαίας στις 15:32’.
Στις 15:48’ παρέλαβε τον ασθενή από το ΚΥ Ιστιαίας και στις 17:47’ τον παρέδωσε στο Νοσοκομείο Χαλκίδας.
Στις 17:55’ το Ασθενοφόρο Ε9, δήλωσε στο Τηλεφωνικό Κέντρο, ότι ολοκληρώθηκε η διακομιδή.
2. Στις 17:10’ το Τηλεφωνικό Κέντρο του 166 δέχεται κλήση από την τροχαία, για συμβάν στο 144ο χιλιόμετρο Αιδηψού – Χαλκίδας. Την ώρα εκείνη όμως, το Ασθενοφόρο Ε9 του
Τομέα Ιστιαίας εκτελούσε ήδη τη διακομιδή που περιγράψαμε παραπάνω.
Στις 17:15’ το τηλεφωνικό κέντρο του 166 διαβίβασε κλήση στο Ασθενοφόρο Ε4 του Τομέα Χαλκίδας, το οποίο και ξεκινά αμέσως προς το σημείο του συμβάντος το οποίο απείχε περίπου 2 ώρες απόσταση από την Χαλκίδα.
Το Τηλεφωνικό Κέντρο του 166, παράλληλα επικοινώνησε με συναδέλφους του Τομέα Ιστιαίας οι οποίοι ενώ ήταν σε ρεπό προσφέρθηκαν οικειοθελώς να καλύψουν το περιστατικό.

Έτσι, στις 17:50’ το Τηλεφωνικό Κέντρο διαβίβασε την κλήση στο Ασθενοφόρο Ε8 του Τομέα Ιστιαίας και ταυτόχρονα διαβίβασε ακύρωση στο Ασθενοφόρο Ε4 που βρισκόταν καθοδόν προς το συμβάν.
Στις 18:00’ το Ασθενοφόρο Ε4 έφθασε στο συμβάν. Εκεί οι εμπλεκόμενοι στο συμβάν, ενημέρωσαν το πλήρωμα του Ασθενοφόρου Ε8 ότι δεν ήταν κάτι σοβαρό και οι ίδιοι με δική τους ευθύνη επέλεξαν να αποχωρήσουν από το σημείο με δικό τους μεταφορικό μέσο.
Στις 18.05’ το Ασθενοφόρο Ε8 αποχωρεί από το σημείο ενημερώνοντας το Τηλεφωνικό Κέντρο ότι δεν υπήρχε κανείς να παραλάβουν.
Από τα παραπάνω στοιχεία, προφανώς και δεν προκύπτει η καθυστέρηση των 2,5 ωρών, όπως ψευδώς επικαλείται το εν λόγω δημοσίευμα.

Η διοίκηση του ΕΚΑΒ υποστηρίζει ακόμη τα εξής:
- Ποτέ πριν η Βόρεια Εύβοια δεν είχε 2 Ασθενοφόρα οχήματα και 1 Κινητή Μονάδα πλήρως εξοπλισμένη, δηλ. 3 Ασθενοφόρα σε άριστη κατάσταση.
- Ποτέ το Κέντρο Υγείας Ιστιαίας δεν είχε τόσους Διασώστες (11 συνολικά). Μέχρι πρότινος είχε 1 μόνο Οδηγό και 1 Ασθενοφόρο, το οποίο μάλιστα δεν ήταν δικό του και δεν μπορούσε να το συντηρήσει.
- Τα Ασθενοφόρα, που ομόφωνα παραχώρησε το Δημοτικό Συμβούλιο, αφού εξοπλίσθηκαν πλήρως και επισκευάστηκαν από το ΕΚΑΒ, διατέθηκαν για τις ανάγκες της Βόρειας Εύβοιας.
- Ο οδηγός Ασθενοφόρου του Κέντρου Υγείας Ιστιαίας, έχει ήδη ενταχθεί στο πρόγραμμα του ΕΚΑΒ, ενισχύοντας έτσι τη δύναμη των Πληρωμάτων προς όφελος των παρεχόμενων υπηρεσιών στην Κοινωνία.
- Για πρώτη φορά φέτος και για όλη την καλοκαιρινή περίοδο, στην πόλη της Αιδηψού τις ώρες αιχμής βρισκόταν πρόσθετο Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο θα διατεθεί για το σκοπό αυτό και την επόμενη περίοδο.
- Την περιοχή τη γνωρίζουν καλύτερα από όλους οι Διασώστες που υπηρετούν στον Τομέα ΕΚΑΒ Ιστιαίας. Αυτοί που κάλυψαν τη μεγάλη φωτιά στη Λίμνη, ενώ συγχρόνως κάλυπταν και την υπόλοιπη περιοχή.
- Στο Τηλεφωνικό Κέντρο, οι συνάδελφοι που υπηρετούν είναι οι πλέον έμπειροι και κατάλληλα εκπαιδευμένοι για να αξιολογούν το κάθε περιστατικό.

- Τέλος και προς ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου, μόνο στο Κέντρο Υγείας Μαντουδίου υπηρετούν 5 Πληρώματα-Οδηγοί του Κ.Υ. Άρα κάποιοι δεν τα παν καλά με την απλή αριθμητική!
Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε κάθε ενδιαφερόμενο, καταλήγει η ανακοίνωση του Κέντρου, ότι είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να δουλεύουμε καθημερινά με την ίδια ένταση και με μοναδική επιδίωξη την αναβάθμιση της υπηρεσιών παροχής Επείγουσας Προνοσοκομειακής Φροντίδας και κατ’ επέκταση, της Δωρεάν Δημόσιας Υγείας, προς όφελος του κοινωνικού συνόλου. Τον στόχο αυτό, θα τον υπερασπιστούμε με όλες μας τις δυνάμεις, όπως θα υπερασπιστούμε και την καθημερινή προσπάθεια των εργαζόμενων στο ΕΚΑΒ για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών του κοινωνικού συνόλου, αυτούς που κάποιοι δυστυχώς εσκεμμένα ή μη επέλεξαν να πετροβολούν και να στηλιτεύουν.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου