Τετάρτη, 3 Μαΐου 2017

Μόνο μία στις 5 κλήσεις στο ΕΚΑΒ αφορούν διακομιδή!!!


Μόνο μία στις 5 κλήσεις που δέχεται το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ αφορά σε αίτημα για διακομιδή! Από τις συνολικά 5.000 κλήσεις που δέχεται καθημερινά το κέντρο, οι 4.000 αφορούν, κυρίως, πληροφορίες για τα νοσοκομεία που εφημερεύουν. Ακόμα όμως και στις περιπτώσεις που η κλήση είναι για διακομιδή γίνεται «κατάχρηση» της υπηρεσίας.

Ενδεικτική είναι η περίπτωση μίας κυρίας που την «χτύπησε» το παπούτσι κατά τη διάρκεια των αγορών της στην οδό Ερμού. Κάλεσε το ΕΚΑΒ και ζήτησε ασθενοφόρο …. να την πάει σπίτι της. Σε άλλη περίπτωση, ένας πολίτης κάλεσε  το ΕΚΑΒ στις τρεις το πρωί γιατί είχε άφθα στο στόμα και δεν μπορούσε να μιλήσει ενώ υπήρξε και περιστατικό που αναφέρθηκε ως εγκεφαλικό και ήταν απλά εμπύρετο….
Το ΕΚΑΒ Αττικής διαθέτει 60-65 ασθενοφόρα σε πρωινή και απογευματινή βάρδια και έξι μηχανές. Από τα 1.000 αιτήματα για επείγουσα διακομιδή που δέχεται σε καθημερινή βάση, τελικά θα εξυπηρετηθούν τα 500-600. Τα υπόλοιπα θα ακυρωθούν, από τους ίδιους που κάλεσαν. Στο Επιχειρησιακό Κέντρο σε πρωινή και απογευματινή βάρδια απασχολούνται 8-10 διασώστες ως τηλεφωνητές και έξι ως ασυρματιστές για τη διεκπεραίωση των περιστατικών.

2 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω δεν εχω καταλαβει γιατι ενω σχολιαζετε αυτα τα γελοια περιστατικα εξακολουθειτε να στελνετε ασθενοφορο και δεν ψαχνετε ενα νομικο πλαισιο που να μπορεσει να σταματησει αυτο το ΧΑΛΙ.
    Βεβαια ο καθενας κοιταει να πεταξει τα μπαλακι παρακατω και τα κοροιδα που δεν εχουν που να το πεταξουν τρωνε την κουβαλα.
    Για κλαματα ειμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή