Πέμπτη 9 Μαρτίου 2023

ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης - Εμείς θ΄ αργήσουμε πάρε ταξί...

George Theodoridis

15 Φεβρουαρίου στις 7:41 μ.μ.  · 

Την  Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου ζήσαμε μια φοβερή εμπειρία. Στις 5 η ωρα ξημερώματα η κόρη μου κατάλαβε ότι η εγγονή μου  9 μηνων ανάσαινε αραιά με δυσκολία και με οξύ ηχο σαν να πνίγεται. Προσπάθησε να την ξυπνήση αλλά το μωρό δεν ειχε καμμία επαφη με το περιβάλλον. Δεν ανοιγε τα μάτια του ουτε αντιδρούσε σε ερεθίσματα. Ο γαμπρός μου τηλεφώνησε στο ΕΚΑΒ ειπε τι συνέβαινε και ζήτησε να ερθουν γρήγορα στην Καλαμαρια στην διευθυνση του σπιτιού τους. Η απάντησα του ΕΚΑΒ. ΕΜΕΙς ΘΑ ΑΡΓΉΣΟΥΜΕ ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΤΑΞΊ ΚΑΙ ΠΗΓΈΝΕΤΕ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΈΙΟ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ. Ετρεξα αμέσως με το δικό μου αυτοκίνητο και μεταφέραμε το μωρό στο Διαβαλκανικό ελπίζοντας να φτάσουμε εγκαίρως και με το μωρό ακόμα ζωντανό. Αμέσως τρεις τέσσερεις γιατροί του χορήγεισαν οξυγόνο αδρεναλινη και ορο. Το μωρό αρχισε να κλαίει καλο σημάδι ειπαν οι γιατροί. Μετά περίπου μιάμιση ωρα η κατάσταση επιδεινώθηκε και το μωρό μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του Διαβαλκανικού συνοδεία γιατρών στο Ιπποκράτειο που ξεκινούσε εφημερεια. Μετα απο τέσσερεις ημέρες νοσηλείας ειμαστε στό σπίτι μας υγιείς και εκτός κινδύνου. Θέλω να μοιραστώ μαζί σας καποιες απορίες μου σχετικά με το ΕΚΑΒ. ΤΟ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΑΡΓΉΣΟΥΜΕ τί σημαίνει. Πρώτον οτι δεν ειχαν επαρκή και διαθέσιμα οχήματα η προσωπικο, οπότε ειναι ανεπαρκες. Δευτερον θα αργήσουμε λογω απόστασεως οπότε πάλι ειναι ανεπαρκες. Να μου λύσουν μια απορία. Τα ταξί διαθέτουν συσκευές οξυγόνου? Διαθέτουν συσκευές υποστηριξης της καρδιάς και εμπειρο προσωποκό? Διαθέτουν σειρήνες και φώτα διάνειξης του δρόμου? Και εφόσον δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν καποιες καταστάσεις γιατι δεν κανουν εκτροπή τα τηλέφωνά τους σε καποια εταιρεία ραδιοταξι? Υπουργέ υγείας, Πρωθυπουργέ να χαίρεστε το ΕΚΑΒ σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου