Παρασκευή 20 Απριλίου 2018

Ευχαριστίες της γιατρού του Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου από την εντατική


Η αναισθησιολόγος του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου Σοφία Παπαντωνάκη που τραυματίστηκε στο τροχαίο κατά τη διακομιδή των νεογνών με το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ παραμένει για προληπτικούς λόγους στην εντατική του Βενιζελείου, όμως με ανάρτησή της ευχαριστεί όλους που ενδιαφέρθηκαν για την υγεία της. Αναφέρει:

Θέλω να γράψω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την αγάπη και το ενδιαφέρον και τη δύναμη που μου δίνετε  ακόμα και εδώ μέσα στην Εντατική… Θέλω να πω οτι είμαι καλύτερα. Πονάω αλλά είμαι καλύτερα χωρίς να κινδυνεύω.
Ευχαριστώ τους συναδέλφους μου στη ΜΕΘ του Βενιζελείου νοσοκομείου που με φροντίζουν με τον καλύτερο τρόπο και ευχαριστώ συναδέλφους φίλους γνωστούς και αγνώστους για αυτό που μου δείχνετε από το πρώτο λεπτό του ατυχήματος μας.
Δε μπορεί να ξεχαστεί αυτό ποτέ! Έτσι απλά να σας πω Ευχαριστώ που με αγαπάτε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου