Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

Άξιοι συγχαρητηρίων το ΕΚΑΒ και το νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου Λήμνου!!!


Η Αθανασία Ζαφειρη θέλοντας να εκφράζει δημόσια τις θερμές ευχαριστίες της για την περίθαλψη της στο Νοσοκομείου Λήμνου  μετά από ατύχημά της, έστειλε την παρακάτω ευχαριστήρια Επιστολή, προς την Διοίκηση και το Προσωπικό του Νοσοκομείου Λήμνου:
Αξιότιμε κύριε Διοικητά,
Με την παρούσα επιστολή επιθυμώ να εκφράσω τις θερμές ευχαριστίες μου για την συνολική περίθαλψη που έτυχα στις εγκαταστάσεις του Νοσοκομείου σας μετά από ατύχημά μου.
Συγκεκριμένα, την 5η Ιουλίου 2017 το απόγευμα διακομίσθηκα από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείου Λήμνου ύστερα από σοβαρό ατύχημα που είχα στην Πλατεία Υψιπήλης στην Μύρινα. Από την πρώτη στιγμή τόσο το προσωπικό του ΕΚΑΒ που επιλήφθηκε άμεσα της διακομιδής μου, όσο και το νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου Λήμνου μου προσέφεραν ότι ήταν ιατρικώς και ανθρωπίνως εφικτό για την περίπτωσή μου, μέχρι και την στιγμή της μεταφοράς μου στο αεροδρόμιο για την συνέχιση της θεραπείας μου εκτός Λήμνου.
Κύριε Διοικητά, ο επαγγελματισμός, η ιατρική και νοσηλευτική γνώση και επάρκεια, το ανθρώπινο ενδιαφέρον του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού αποτελούν τεράστιο κεφάλαιο για το Νοσοκομείο Λήμνου αλλά και για ολόκληρο το νησί, ειδικά την χρονική περίοδο αυτή των οικονομικών δυσκολιών.
Είσαστε άξιοι συγχαρητηρίων για το πολύτιμο έργο σας και εύχομαι να συνεχίσετε με τον ίδιο ζήλο το λειτούργημά σας για να απαλύνετε πάντα τον ανθρώπινο πόνο.
Με εκτίμηση,
Αθανασία Ζαφείρη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου