Άλλαξε μέσα σε μία μέρα το πληροφοριακό σύστημα του ΕΚΑΒ χωρίς, όπως καταγγέλλεται, να υπάρξει εκπαίδευση του προσωπικού - Τι σημαίνει αυτό για εργαζόμενους και πολίτες
Αλαλούμ επικρατεί τις τελευταίες ημέρες στο ΕΚΑΒ, πανελλαδικά, εξαιτίας ενός προβλήματος στο σύστημα διαχείρισης εγγράφων. Ένα πρόβλημα που έχει "νεκρώσει" τις περισσότερες υπηρεσίες, όπως καταγγέλλει το πανελλήνιο σωματείο τεχνικών του Κέντρου Άμεσης Βοήθειας. Είναι χαρακτηριστικό ότι δεν είναι εφικτή η έκδοση οποιουδήποτε εγγράφου ή βεβαίωσης από το ΕΚΑΒ αλλά ούτε και παραγγελίες υλικών μπορούν να γίνουν!
"Από την περασμένη Δευτέρα, αυτό που ζούμε είναι πραγματικά πρωτόγνωρο. Εκτός από τα πληρώματα - ευτυχώς δηλαδή - καμία άλλη υπηρεσία δε λειτουργεί σωστά. Δεν μπορούμε να κινηθούμε καν και δεν γνωρίζουμε πώς να δουλέψουμε", ανέφερε στο Cretalive ο Πρόεδρος του Σωματείου, Πέτρος Βασιλείου.
Όλα ξεκίνησαν στις 21 Φεβρουαρίου, σύμφωνα με τον ίδιο, όταν έγινε μέσω τηλεδιάσκεψης, η παρουσίαση του νέου συστήματος λειτουργίας. "Μάλιστα εκείνη η μέρα ήταν τοπική αργία για τα Ιωάννινα όπου είναι η έδρα του σωματείου. Μας έγινε, σε κάθε περίπτωση, μια τυπική παρουσίαση, χωρίς πολλά πολλά...", σημειώνει ο κ. Βασιλείου ενώ μόλις την περασμένη Δευτέρα έγινε ξαφνική αλλαγή στο πληροφοριακό σύστημα χωρίς να προηγηθεί κάποια σχετική ενημέρωση.
"Ξαφνικά είδαμε ένα άλλο πληροφοριακό σύστημα, έκλεισαν χωρίς προειδοποίηση το παλιό και άνοιξαν το νέο... Επικρατεί ένα μπάχαλο! Δεν μπορούμε να εργαστούμε, ούτε οι διοικητικοί υπάλληλοι του ΕΚΑΒ ούτε οι τεχνικοί. Δεν θα έπρεπε να υπάρξει εκπαίδευση; Από την εταιρεία, δε, στη οποία απευθυνθήκαμε στην Αθήνα, δύο άτομα προσπαθούν από απόσταση να μας καθοδηγήσουν. Είναι δυνατόν;"
Ως εκ τούτου, δε λειτουργεί η υπηρεσία Πρωτοκόλλου και είναι όλα μπλοκαρισμένα...με την ελπίδα η Διοίκηση του ΕΚΑΒ να δει το πρόβλημα και να το επιλύσει με την κατάλληλη εκπαίδευση.
Στη σχετική ανακοίνωση που εκδόθηκε, αναφέρεται:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου