Τις ανησυχίες τους σχετικά με το κυκλοφοριακό έμφραγμα του Flyover στα ασθενοφόρα, στο περιβάλλον, στην ταλαιπωρία των πολιτών και στην εκπαιδευτική διαδικασία εξέφρασαν ο προεδρος της ΚΟ και βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και φορείς της πόλης.
Σε συνάντηση στο συνεδριακό κέντρο «Νικόλαος Γερμανός» της ΔΕΘ-Ηelexpo, ο Σωκράτης Φάμελλος έκανε λόγο για τετραετή παράλυση της κυκλοφορίας ακολουθώντας την πολιτική «βλέποντας και κάνοντας».
Ο βουλευτής Κιλκίς με τον ΣΥΡΙΖΑ Νικος Παππάς μίλησε για τον κίνδυνο που θα φέρει η αδιάκοπη κίνηση στις διακομιδές του ΕΚΑΒ. «Με τον περιφερειακό και κέντρο σε απόλυτη φόρτιση, ο χρόνος είναι ο κρίσιμος για τη διακομιδή ενός ασθενούς. Θα ζήσουμε τραγικές στιγμές αν δεν υπάρξει ειδικός σχεδιασμός»
Από την πλευρά της η βουλευτής Α Θεσσαλονίκης με το ΣΥΡΙΖΑ Ράνια Θρασκιά αναφέρθηκε στα προβλήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας. «Θα φτωχαίνει η εκπαιδευτική διαδικασία, θα μειωθούν οι εκδρομές, οι δάσκαλοι να υπολογίσουν πόση ώρα θα χρειάζεται για να έρχονται», σημείωσε.
Από την πλευρά της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων Πάρις Μπίλλιας δήλωσε ότι «φτάσαμε στην υπογραφή της σύνδεσης και πρέπει να διαχειριστούμε την κατάσταση για τα επόμενα χρόνια. Από την αρχή είχαμε πει ότι είναι ανάγκη για μελέτη και είναι μια παράλειψη που έχει η παρούσα σύμβαση». Παράλληλα έθιξε την αναγκαιότητα να δημιουργηθεί μια εφαρμογή που θα ενημερώνει σε real time τον οδηγό για την κατάσταση στο κυκλοφοριακό στο πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης, ενίσχυση του ΟΑΣΘ με επιπλέον δρομολόγια και νέες κυκλοφοριακές γραμμές, επίσπευση της λειτουργίας του μετρό.
Στέλιος Αγγελούδης: «Έχουμε σχέδιο για την υποστήριξη των πολιτών»
Ο νέος δημαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης δήλωσε πως η διοίκησή του έχει ετοιμάσει σχέδιο στηριξης των πολιτών. «Έχουμε ετοιμάσει ένα σχέδιο που εδουμε βάλει ως δημος, για την υποστήριξη των πολιτών. Έχουμε μια κοινωνία που πλήττεται. Το να μείνουμε σε μια στείρα καταγραφή προβλημάτων όταν δοκιμάζονται οι συμπολίτες μας. Όλα αυτά που έχουν ακουστεί, τα ενσωματώνομε στη προσέγγιση μας ώστε να αντιμετωπίσουμε το θέμα». Όπως ανέφερε, «είναι ένα έργο που κάποια στιγμή αποφασίστηκε να γίνει. Είχαμε πει πριν έξι μήνες ότι θα έπρεπε να μην ξεκινήσει χωρίς το μετρό. Θα πρέπει να δούμε το έργο αυτό να υλοποιείται άμεσα, με την κατάθεση κυκλοφοριακής μελέτης»
Δανιηλίδης: «Θα αποκλειστεί από Πυροσβεστική και ΕΚΑΒ το φεστιβάλ δάσους για 4 χρόνια»
Αράπογλου: «Με τα μισά χρήματα θα μπορούσε να αποσυμφορηθεί η κυκλοφορία»
Η νέα δήμαρχος Καλαμαριάς Χρύσα Αράπογλου επεσήμανε πως ορθά η Περιφέρεια έχει απορρίψει στο παρελθόν έχει απορρίψει μεγάλα έργα όπως η υποθαλάσσια περιφερειακή. «Όλα ανάγονται στο ότι δεν υπάρχουν προτεραιοποιήσεις στην πόλη, δεν αποφασίζει η πόλη. Ποιος αποφάσισε ότι το Flyover ήταν η προτεραιότητα για το κυκλοφοριακό; Ενώ μιλάμε για πράσινες βιώσιμες πόλεις προτεραιοποιούμε έργο που θα διευκολύνει την κυκλοφορία των αυτοκινήτων. Με χρήματα που με τα μισά θα λυνόταν το κυκλοφοριακό της πόλης, αν χρηματοδοτούνταν οι συγκοινωνίες. Δεν υπάρχει κανένας οργανισμός στην πόλη που να δηλώνει υπευθυνος στην πόλη», ανέφερε μεταξύ άλλων η κα Αράπογλου.
Τσαϊρίδης: «Έχουμε γεμίσει ροζ χαρτάκια όλα τα αυτοκίνητα της πόλης – Δεν είναι ο ρόλος μας να είμαστε τιμωροί»
Αιχμές τόσο κατά της κυβέρνησης όσο και κατά της ηγεσίας της ΕΛΑΣ εκτόξευσε ο προεδρος της Ενωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης Θεόδωρος Τσαϊρίδης. «Εξαρχής ακούστηκε με 100 αστυνομικούς θα ενισχύει η τροχαία. Αυτό δεν υφίσταται πουθενά. Ο περιφερειακός από το πρωί ως το βράδυ χρειάζεται 136 αστυνομικούς και εκτός της ΕΛΑΣ δεν υπάρχει κανένας άλλος φορέας να συμβάλει», είπε ο κ. Τσαϊρίδης ενώ τόνισε πως μετακινούνται αστυνομικοί από ήδη υποστελεχωμένα τμήματα της αστυνομίας για να μεταφερθούν στους δρόμους, αφήνοντας εκτεθειμένη την πόλη απέναντι στην εγκληματικότητα.
«Έχουμε γεμίσει με ροζ χαρτάκια όλα τα αυτοκίνητα της πόλης. Δεν είναι ο ρόλος μας να είμαστε τιμωροί. Υπάρχουν εναλλακτικές στους πολίτες για να αφήσουν τα αυτοκίνητα τους;», πρόσθεσε.
Την σημαντική υποβάθμιση ζωής των κατοίκων του οικισμού Κωνσταντινουπολίτικα σημείωσε ο πρόεδρος του συνδέσμου, Ηλίας Γκίνδης. «Αντιδρούμε στο έργο, οχι γιατί είμαστε κατά των έργων. Η πόλη αντιμετωπίζει τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Κάθε προσπάθεια και έργο που θα βοηθούσε είναι ευπρόσδεκτο. Έτσι δε λύνει τα προβλήματα αλλά τα μεταθέτει από το Παπαγεωργίου στην περιοχή της Πυλαίας», υπογράμμισε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου