Στο έγγραφο – καταγγελία που κατέθεσε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Σάμου, ο Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Ικαρίας, αναφέρει στοιχεία για προβλήματα με το ΕΚΑΒ στην Ικαρία. Συγκεκριμένα αναφέρει πως το ΕΚΑΒ στην Ικαρία δεν διαθέτει δική του τηλεφωνική γραμμή και ότι στο νησί δεν λειτουργεί το 166.
Ο κ. Ηλίας Ράμμος, πρώην μέλος του πληρώματος, του ΕΚΑΒ Ικαρίας, διαψεύδει τα γραφόμενα του ΣΕΝΙ και υποστηρίζει ότι η γραμμή 166 και 112 λειτουργεί κανονικά στην Ικαρία και ότι συνεργάζεται μέσω ασυρμάτων με το παράρτημα Μυτιλήνης. Παράλληλα αναφέρει ότι ο Σύλλογος Εργαζομένων του Νοσοκομείου Ικαρίας δημιουργεί προβλήματα στην συνεργασία που πρέπει να υπάρχει ανάμεσα στο Νοσοκομείο και στο ΕΚΑΒ.
Αναλυτικά το κείμενο του κ. Ράμμου
Σε δημοσίευση του συλλόγου του Γ.Ν-Κ.Υ ΙΚΑΡΙΑΣ, που καταγγέλλουν στον εισαγγελέα διάφορα θέματα του νοσοκομείου και των Π.Ι, είδα πως δεν παραλείπουν ποτέ να βάζουν και θέμα για τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ.
Παρά το γεγονός πως παραδέχονται πως είναι μία ξεχωριστή αυτόνομη υπηρεσία που υποστηρίζει πρωτίστως τα επείγοντα περιστατικά και δευτερευόντως όλα τα υπόλοιπα (εξιτήρια, επανεξετάσεις), “αγνοούν” πως το ΕΚΑΒ ΙΚΑΡΊΑΣ είναι τομέας και βάση εγκυκλίου του υπουργείου Υγείας, οι τομείς εξυπηρετούνται από τις τοπικές δομές Υγείας, σε υλικά και ιατρικό οξυγόνο.
Πουθενά στην Ελλάδα δεν έχουν κάνει παρόμοιο θέμα.
Από το 2010 που το ΕΚΑΒ έκανε τομέα στην Ικαρία με οκτώ διασώστες, οι διοίκηση αλλά και ο σύλλογος του νοσοκομείου δημιουργούσαν θέματα με την καινούργια υπηρεσία, λέγοντας μάλιστα χαρακτηριστικά πως το νοσοκομείο λειτουργούσε πολύ καλύτερα με τους 3-4 οδηγούς που διέθετε τότε κι όχι με τους εξειδικευμένους διασώστες κι αυτό για τον λόγο πως την διαχείριση των κλήσεων βάση νόμου, την πήρε το ΕΚΑΒ και μπήκε φρένο στις πελατειακές διακομιδές και στο “τράβα στο καράβι να φέρεις το πακέτο του μικροβιολογικού” ας πούμε.
Όσον αφορά το τηλεφωνικό κέντρο, θα τονίσω πως και στο παρελθόν υπήρξε θέμα και θεώρησα πως είχε λυθεί με την τότε διοίκηση και τον διευθυντή της ιατρικής υπηρεσίας, κύριο Αλαντίν, αφού αναδείχθηκε πως τελικά δεν είναι πρόβλημα πραγματικό, αλλά περισσότερο “για να έχουμε να λέμε”.
Ούτως ή άλλως θα έπρεπε να γνωρίζει ο σύλλογος του νοσοκομείου, πως το 166 και το 112 λειτουργεί και τα πληρώματα του ΕΚΑΒ έχουν ασύρματο που επικοινωνούν απευθείας με το Παράρτημα του ΕΚΑΒ της Μυτιλήνης. Δηλαδή, λαμβάνουν τις κλήσεις από το ασυρματικό κέντρο της Μυτιλήνης.
Δεν θέλω να αναφερθώ περαιτέρω σε άλλα, αλλά καλά θα κάνει ο σύλλογος του νοσοκομείου να μένει στα δικά του και να αφήσει κατά μέρους την “υπεράσπιση” των πάντων, διότι ο πρώτος που τραβάει τρικλοποδιές στην ομαλή συνεργασία του νοσοκομείου με το ΕΚΑΒ είναι αυτός.
Κι εφόσον βέβαια αναγνωρίζει πως το ΕΚΑΒ είναι ξεχωριστή υπηρεσία, ας μην ξεχνάει στις κοινοποιήσεις, να κοινοποιεί και στην Κεντρική υπηρεσία του ΕΚΑΒ….
Για όποιες διευκρινήσεις, είμαι στη διάθεσή σας…
Ηλίας Ράμμος
Πρώην Πλήρωμα ΕΚΑΒ – Διασώστης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου