Ήθελα να ρωτήσω τους κυρίους αρμόδιους το να μην υπάρχει τηλεφωνητής στο τηλεφωνικό κέντρο του νοσοκομείου της Κω από την Παρασκευή μεσημέρι ως και τη Δευτέρα το πρωί και να βγαίνει ο αυτόματος τηλεφωνητής το θεωρούν αναβάθμιση;
Για τα σοβαρά περιστατικά και την κλήση ασθενοφόρου περιμένεις να σε συνδέσει με το ΕΚΑΒ της Ρόδου για να γίνει η συνεννόηση.
Δεν το συζητάω για όσους θέλουν να ενημερωθούν για προβλήματα υγείας αυτών ή των συγγενών τους.
Κατά τα άλλα θέλουμε και νέο νοσοκομείο.
Μια αναγνώστρια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου