Σχέδιο Νόμου: Ενιαίο Πλαίσιο Δεξιοτήτων - Νέο Σύστημα Αξιολόγησης και Στοχοθεσίας – Σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού - Σύστημα Κινήτρων και Ανταμοιβής Δημοσίων Υπαλλήλων - Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης
ΜΕΡΟΣ Α΄
ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄
ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Άρθρο 1
Σκοπός
Σκοπός του παρόντος νόμου είναι η βελτίωση της λειτουργίας των υπηρεσιών και φορέων του δημοσίου τομέα μέσα από τη διαμόρφωση ολοκληρωμένης προσέγγισης ανάπτυξης και ενδυνάμωσης του ανθρώπινου δυναμικού τους και της εισαγωγής της έννοιας της αυταξιολόγησής τους. Αυτό επιτυγχάνεται με τον προσδιορισμό των απαραίτητων για την άσκηση των καθηκόντων του προσωπικού δεξιοτήτων και τη μέσω στόχων αξιολόγησή του στην κατεύθυνση τόσο της συνεχιζόμενης βελτίωσης και ανάπτυξης όσο και της επιβράβευσης της απόδοσής του.
Άρθρο 2
Αντικείμενο
Αντικείμενο του παρόντος νόμου είναι ο καθορισμός ενός ενιαίου πλαισίου δεξιοτήτων για το σύνολο των διαδικασιών του ανθρώπινου δυναμικού της δημόσιας διοίκησης, η θέσπιση ενός νέου, λειτουργικού και διαφανούς πλαισίου στοχοθεσίας και αξιολόγησης της απόδοσης στον δημόσιο τομέα, η εγκαθίδρυση του θεσμού του Συμβούλου Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού στη δημόσια διοίκηση, η καθιέρωση ενός συστήματος ανταμοιβής των δημοσίων υπαλλήλων και η υιοθέτηση εργαλείου αυτοαξιολόγησης των υπηρεσιών και φορέων του δημοσίου τομέα.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’
ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Άρθρο 3
Πεδίο Εφαρμογής
Οι ρυθμίσεις του Μέρους Α’ έχουν εφαρμογή στους φορείς του Δημόσιου Τομέα που υπάγονται στην παρ. 1 του άρθρου 2 του ν. 4765/2021 (Α΄ 6) και δύνανται να λαμβάνονται υπόψη κατά τον σχεδιασμό και την υλοποίηση, ιδίως, των διαδικασιών επιλογής προσωπικού, επιλογής προϊσταμένων, αξιολόγησης, εκπαίδευσης και κατάρτισης του προσωπικού αυτών.
Άρθρο 4
Ενιαίο Πλαίσιο Δεξιοτήτων
- Θεσπίζεται Ενιαίο Πλαίσιο Δεξιοτήτων για τους υπηρετούντες στον δημόσιο τομέα υπαλλήλους, σύμφωνα με το άρθρο 3 του παρόντος.
- Το Ενιαίο Πλαίσιο Δεξιοτήτων συγκροτείται από τις ακόλουθες δεξιότητες: α) Εστίαση στον Πολίτη, β) Ομαδικότητα, γ) Προσαρμοστικότητα και Ευελιξία, δ) Προσανατολισμός στο Αποτέλεσμα, ε) Οργάνωση και Προγραμματισμός, στ) Επίλυση Προβλημάτων και Δημιουργικότητα, ζ) Επαγγελματισμός και Ακεραιότητα, η) Διαχείριση Γνώσης και θ) Ηγετικότητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου