Δυστυχώς για άλλη μια φορά καλούμαστε να διαψεύσουμε όλους αυτούς που απ’ ότι φαίνεται έχουν θέσει ως μοναδικό τους μέλημα, τη διαρκή υποτίμηση και υποβάθμιση του έργου που ευσυνείδητα και με απόλυτη συνέπεια επιτελούν οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ στην Περιφέρεια, αλλά και αυτών που αναλαμβάνουν επικίνδυνες ευθύνες κατά τη διαχείριση ενός έκτακτου περιστατικού.
Ο λόγος για το έκτακτο περιστατικό που σημειώθηκε στον Αλμυρό Μαγνησίας στις 13/12/2016, κατά το οποίο ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο εξετράπη της πορείας του, από άγνωστη αιτία και έπεσε σε πινακίδα πρατηρίου καυσίμων με αποτέλεσμα τον εγκλωβισμό ενός ατόμου.
Θεωρούμε αυτονόητη υποχρέωσή μας να παραθέσουμε τα ακριβή στοιχεία όπως αυτά έχουν καταγραφεί από το Τηλεφωνικό Κέντρο του ΕΚΑΒ Λάρισας προς ενημέρωση του κοινού, προς αποκατάστασης της αλήθειας και προς διάψευση όλων αυτών που προτίμησαν για άλλη μια φορά την εύκολη λύση να κατηγορήσουν το ΕΚΑΒ για ανεπάρκεια και έλλειψη δυνατότητας έγκαιρης ανταπόκρισης, παραβλέποντας σοβαρές ευθύνες και επιπολαιότητες όσων ενεπλάκησαν στο περιστατικό και επέτρεψαν αν όχι αποφάσισαν, με τόση ελαφρότητα τον τρόπο διακομιδής ενός τραυματία:
α) ότι η ανταπόκριση του ΕΚΑΒ για άλλη μια φορά ήταν άμεση και ότι τόσο οι εργαζόμενοι του
Τηλεφωνικού Κέντρου Λάρισας, όσο και οι εργαζόμενοι του Τομέα Βόλου, έπραξαν το καθήκον τους όπως πάντα, με συνέπεια και υπευθυνότητα και
β) ότι μετά τον απεγκλωβισμό του ατόμου από την Πυροσβεστική, που έφθασε πρώτη στο σημείο, κάποιοι, άσχετοι με την Επείγουσα Προνοσοκομειακή Φροντίδα, επέτρεψαν αν όχι υπέδειξαν τη μεταφορά ενός τραυματία στην καρότσα ενός ιδιωτικού αγροτικού, αντί ως όφειλαν να ελέγξουν με μεγαλύτερη ψυχραιμία και σοβαρότητα την κατάσταση και να εμποδίσουν τέτοιου είδους επιπόλαιες και επικίνδυνες ενέργειες.
Ο λόγος για το έκτακτο περιστατικό που σημειώθηκε στον Αλμυρό Μαγνησίας στις 13/12/2016, κατά το οποίο ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο εξετράπη της πορείας του, από άγνωστη αιτία και έπεσε σε πινακίδα πρατηρίου καυσίμων με αποτέλεσμα τον εγκλωβισμό ενός ατόμου.
Θεωρούμε αυτονόητη υποχρέωσή μας να παραθέσουμε τα ακριβή στοιχεία όπως αυτά έχουν καταγραφεί από το Τηλεφωνικό Κέντρο του ΕΚΑΒ Λάρισας προς ενημέρωση του κοινού, προς αποκατάστασης της αλήθειας και προς διάψευση όλων αυτών που προτίμησαν για άλλη μια φορά την εύκολη λύση να κατηγορήσουν το ΕΚΑΒ για ανεπάρκεια και έλλειψη δυνατότητας έγκαιρης ανταπόκρισης, παραβλέποντας σοβαρές ευθύνες και επιπολαιότητες όσων ενεπλάκησαν στο περιστατικό και επέτρεψαν αν όχι αποφάσισαν, με τόση ελαφρότητα τον τρόπο διακομιδής ενός τραυματία:
- Στις 17:36 το Τηλεφωνικό Κέντρο του ΕΚΑΒ Λάρισας, δέχτηκε κλήση για τροχαίο ατύχημα στον Αλμυρό Μαγνησίας απέναντι από το νεκροταφείο. Οι πληροφορίες που δόθηκαν ήταν για ένα άτομο εγκλωβισμένο και τραυματισμένο μέσα σε Ι.Χ. αυτοκίνητο.
- Στις 17:38, το Τηλεφωνικό Κέντρο του ΕΚΑΒ Λάρισας διαβίβασε το σήμα στην Κινητή Μονάδα ΒΜ1 του Τομέα Βόλου. Παράλληλα ειδοποιήθηκε και η Πυροσβεστική προκειμένου να σπεύσει για τον απεγκλωβισμό του ατόμου.
- Στις 18:04 η Κινητή Μονάδα ΒΜ1 έφθασε στο σημείο του συμβάντος και εκεί διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε τραυματίας ενώ ενημερώθηκε από παρευρισκόμενους ότι τον απεγκλώβισε η Πυροσβεστική και στη συνέχεια μεταφέρθηκε με ιδιωτικό αγροτικό αυτοκίνητο στο Κέντρο Υγείας Αλμυρού.
- Στις 18:16 η Κινητή Μονάδα ΒΜ1 παρέλαβε τον τραυματία από το Κέντρο Υγείας Αλμυρού με οξεία μέθη, θλαστικό κεφαλής και μετατραυματική αμνησία, προκειμένου να τον μεταφέρει στο Γενικό Νοσοκομείο Βόλου.
- Στις 18:46 ο τραυματίας παραδόθηκε από την Κινητή Μονάδα ΒΜ1 στο Γενικό Νοσοκομείο Βόλου.
α) ότι η ανταπόκριση του ΕΚΑΒ για άλλη μια φορά ήταν άμεση και ότι τόσο οι εργαζόμενοι του
Τηλεφωνικού Κέντρου Λάρισας, όσο και οι εργαζόμενοι του Τομέα Βόλου, έπραξαν το καθήκον τους όπως πάντα, με συνέπεια και υπευθυνότητα και
β) ότι μετά τον απεγκλωβισμό του ατόμου από την Πυροσβεστική, που έφθασε πρώτη στο σημείο, κάποιοι, άσχετοι με την Επείγουσα Προνοσοκομειακή Φροντίδα, επέτρεψαν αν όχι υπέδειξαν τη μεταφορά ενός τραυματία στην καρότσα ενός ιδιωτικού αγροτικού, αντί ως όφειλαν να ελέγξουν με μεγαλύτερη ψυχραιμία και σοβαρότητα την κατάσταση και να εμποδίσουν τέτοιου είδους επιπόλαιες και επικίνδυνες ενέργειες.
Ο Τομέας του ΕΚΑΒ Βόλου με 13 ασθενοφόρα πλέον έναντι 10 που είχε πέρυσι, καλύπτει έγκαιρα και με επάρκεια όλα τα έκτακτα περιστατικά στην περιοχή ευθύνης του, ανταποκρινόμενος άμεσα σε κάθε κλήση για παροχή Προνοσοκομειακής Φροντίδας.
Αδιαφορώντας για αυτούς που εκούσια ή ακούσια διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα, θέλουμε να διαβεβαιώσουμε όλους τους πολίτες, ότι το ΕΚΑΒ είναι σε εμφανώς καλύτερη θέση σε σχέση με το παρελθόν να αντιμετωπίσει κάθε έκτακτο περιστατικό και ότι η καθημερινή προσπάθεια της Διοίκησής του είναι επικεντρωμένη και θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στην περαιτέρω αναβάθμιση των υπηρεσιών Επείγουσας Προνοσοκομειακής Φροντίδας.
Η αναβάθμιση της Δωρεάν Δημόσιας Υγείας προς τους συνανθρώπους μας, δεν συντελείται ούτε με ανυπόστατες καταγγελίες αλλά και ούτε με ευχές και με ανεκπλήρωτες υποσχέσεις, συντελείται με καθημερινή προσπάθεια και συμβαίνει τώρα.
Αδιαφορώντας για αυτούς που εκούσια ή ακούσια διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα, θέλουμε να διαβεβαιώσουμε όλους τους πολίτες, ότι το ΕΚΑΒ είναι σε εμφανώς καλύτερη θέση σε σχέση με το παρελθόν να αντιμετωπίσει κάθε έκτακτο περιστατικό και ότι η καθημερινή προσπάθεια της Διοίκησής του είναι επικεντρωμένη και θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στην περαιτέρω αναβάθμιση των υπηρεσιών Επείγουσας Προνοσοκομειακής Φροντίδας.
Η αναβάθμιση της Δωρεάν Δημόσιας Υγείας προς τους συνανθρώπους μας, δεν συντελείται ούτε με ανυπόστατες καταγγελίες αλλά και ούτε με ευχές και με ανεκπλήρωτες υποσχέσεις, συντελείται με καθημερινή προσπάθεια και συμβαίνει τώρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου