Κυριακή 28 Ιουλίου 2024

Ευχαριστήρια επιστολή στο ΕΚΑΒ Καστοριάς

ΠΡΟΣ ΕΚΑΒ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Αξιότιμοι Κύριοι/ Κυρίες,
Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να εκφράσω τη βαθύτατη και ειλικρινή ευγνωμοσύνη μου στο σύνολο των ανθρώπων που απαρτίζουν το Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας και ειδικότερα του Τομέα Καστοριάς. Με τον άψογο επαγγελματισμό και την υψηλή αίσθηση καθήκοντος που σας διακατέχει, καθώς και με τη συντονισμένη συνεργασία με το Τμήμα Τροχαίας Καστοριάς, φέρατε εις πέρας την επείγουσα διακομιδή μου στο Γ.Ν.Θ. Παπανικολάου, στη Θεσσαλονίκη, την ημέρα της Πρωτοχρονιάς.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες από τα βάθη της καρδιάς μου στο πλήρωμα του ΕΚΑΒ εκείνης της ημέρας και δη στον κ. Λαζούρα Σπύρο και τον κ. Λεμονιώτη Δημήτρη, οι οποίοι με υψηλό αίσθημα καθήκοντος, άριστη εκπαίδευση, γρήγορη και αποτελεσματική αντίδραση —και την παράλληλη συνδρομή της Τροχαίας Καστοριάς—, κατάφεραν η επείγουσα διακομιδή μου να στεφθεί με επιτυχία. Θερμές ευχαριστίες, επίσης, στο πλήρωμα του ΕΚΑΒ που διεκπεραίωσε την επιστροφή μου στην οικία μου.

Ζώντας στην ακριτική περιοχή της Καστοριάς χαίρομαι πολύ και παίρνω κουράγιο και ελπίδα, όταν αποδεικνύεται περίτρανα ότι υπάρχουν άνθρωποι σε καίριες θέσεις, που την ύστατη ώρα για τη σωτηρία μίας ανθρώπινης ζωής είναι άψογα καταρτισμένοι και έτοιμοι να υπερβούν εαυτόν για τον συνάνθρωπο, μέρα και νύχτα, καθημερινή ή αργία. Εύχομαι να σας έχει ο Θεός καλά και να συνεχίζετε να υπηρετείτε με πίστη κι αφοσίωση το λειτούργημά σας.

Επιπροσθέτως, θα ήθελα να σας μεταφέρω τις ευχαριστίες του συζύγου μου, των γονέων μου καθώς και ολόκληρης της οικογένειάς μου στην οποία επάξια πλέον ανήκετε.

svouranews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου