Το ΕΚΑΒ απαντώντας στην καταγγελία ότι μαθήτρια στο Λουτράκι χρειάστηκε ασθενοφόρο αλλά της είπαν ότι δεν υπάρχει και έπρεπε να περιμένει να έρθει από το Περιστέρι, τονίζει ότι ποτέ δεν έγινε αυτό αλλά επιβεβαίωσε ότι ο διευθυντής του ΕΠΑΛ δύο φορές πήρε τηλέφωνο, αλλά έκλεισε το τηλέφωνο γιατί ήταν στην αναμονή και δεν καταγράφηκε καμία συνομιλία.
Αναλυτικά τονίζεται ότι:
Σε συνέχεια χθεσινού δημοσιεύματος (9/3/2023) της ιστοσελίδας korinthia24.gr (https://korinthia24.gr/
βάσει των επίσημων καταγεγραμμένων στοιχειών του ηλεκτρονικού συστήματος της Κεντρικής Υπηρεσίας του ΕΚΑΒ, στις 20 Φεβρουαρίου 2023 το τηλεφωνικό κέντρο του 166 δέχθηκε 2 κλήσεις από το κινητό τηλέφωνο του Διευθυντή του ΕΠΑΛ Κορίνθου.
Συγκεκριμένα η πρώτη κλήση πραγματοποιήθηκε στις 11:48 και ενώ ήταν σε αναμονή απάντησης τερματίστηκε από τον καλούντα στα 3 λεπτά και 25 δευτερόλεπτα (αξιοσημείωτο είναι πως ο αυξημένος όγκος κλήσεων καταγράφεται καθημερινά, λόγω πληθώρας τηλεφωνημάτων για γενικές πληροφορίες με αποτέλεσμα να προκύπτει αυξημένη αναμονή και για τις κλήσεις των πραγματικά επειγόντων περιστατικών…).
Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε 2η κλήση στις 11:49 η οποία επίσης τερματίστηκε από τον καλούντα στα πρώτα 28 δευτερόλεπτα. Διερευνώντας ενδελεχώς το εν λόγω περιστατικό, διαπιστώθηκε πως ο Διευθυντής του ΕΠΑΛ Κορίνθου τελικά μετέφερε, συνοδεία νοσηλεύτριας του ΕΠΑΛ, την 16χρονη μαθήτρια με ιδιωτικό μέσο στο ΓΝ Κορίνθου.
Κατόπιν των προαναφερόμενων, δεν επιβεβαιώνονται οι συνομιλίες που αναφέρονται στο ρεπορτάζ της τοπικής ιστοσελίδας περί ενημέρωσης του καλούντα για καθυστέρηση του ασθενοφόρου λόγω του ότι ήταν καθοδόν από το Περιστέρι Αττικής….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου