Δευτέρα 21 Αυγούστου 2023

Απάντηση για το περιστατικό με το ΕΚΑΒ στην παραλία Οφρυνίου (Τούζλα) - Τι ακριβώς συνέβη

 

Απάντηση στο χθεσινό περιστατικό που συνέβη στην παραλία Οφρυνίου (Τούζλα), όπου κατά την διάρκεια των βραδινών ωρών είχαμε την κατάρρευση ενός άντρα που βρισκόταν σε ταβέρνα της περιοχής και για το πως εξελίχθηκαν τα γεγονότα καθώς υπάρχουν ισχυρισμοί ότι το ΕΚΑΒ δεν γνώριζε που βρίσκεται η παραλία Οφρυνίου έδωσε στο Δελτίο Ειδήσεων του ΕΠΙΛΟΓΕΣ ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΕΚΑΒ Σερρών κ. Θεοφάνης Παπαευστρατίου καθώς δέχθηκε και ο ίδιος κλίση για το συγκεκριμένο περιστατικό και τόνισε πως αποκλείεται συνάδελφοί του να μην γνώριζαν που βρίσκεται η παραλία Οφρυνίου.

Αυτό θα συνέβαινε μόνο αν η κλίση γινόταν από τον αριθμό έκτακτης ανάγκης το 112 και δήλωσε πως οι τηλεφωνικές κλίσεις καταγράφονται. Αυτό που ζητήθηκε από το ΕΚΑΒ, είναι διευκρίνιση για το που ακριβώς βρισκόταν το συγκεκριμένο κατάστημα.

Η κλίση δόθηκε στο ΚΥ Ελευθερούπολης, όπου το πλήρωμα μαζί με γιατρό μετέβη στο σημείο και διακομίσθη ο ασθενής. Στη συνέχεια ο κ. Παπαευστρατίου αναφέρει πως το Περιφερειακό Ιατρείο της Τούζλας δεν είναι Κέντρο Υγείας για να λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο.

Η ανάρτηση της κας Παπαφωτίου

“Χθες στις 11.00 το βράδυ σε ταβέρνα της Παραλίας, κινδύνεψε σοβαρά η ζωή ενός ανθρώπου που κατέρρευσε κατα τη διάρκεια γεύματος, μπροστά στην οικογένεια και τους φίλους του.
–Φυσικά το Κ.Υ. Τούζλας ήταν ΚΛΕΙΣΤΟ και για άμεση διακομιδή με ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ούτε λόγος, αφού το ΕΚΑΒ απάντησε στην κοπέλα που το κάλεσε οτι …δεν ξέρει που είναι η Παραλία Οφρυνίου!!!

–Τελικά, τις πρώτες βοήθειες προσέφερε με επιτυχία Βούλγαρος Ιατρός που παραθερίζει εδώ και τον αναζήτησαν οι φίλοι του ασθενή, με την κρίσιμη συνδρομή των ιδιοκτητών και του προσωπικού της Ταβέρνας.
–Ο Ιατρός έτρεξε από το σπίτι του με τον εξοπλισμό του και κάποια φάρμακα και ο ασθενής φάνηκε να επανήλθε μετά από κάποια ώρα.
———————————————-
Περαστικά και γρήγορα στον ασθενή.
Πολλά Μπράβο για το ενδιαφέρον και την άμεση κινητοποίηση όσων βοήθησαν και ιδιαίτερα των ανθρώπων του μαγαζιού, που αντέδρασαν άμεσα και έμπρακτα.
—————————————————-
Ερωτήματα.
–Το ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ Οφρυνίου γιατί λειτουργεί ΜΟΝΟ την ΗΜΕΡΑ, όταν την τουριστική περίοδο στην Παραλία διαμένουν πάνω από 50.000 ανθρώποι?
–ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ δεν πρέπει να υπάρχει στο Κ.Υ.?
–Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ προκάλεσε με τις δυναμικές του παρεμβάσεις την στελέχωση του ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ.
Ο Δήμος, η ΥΠΕ και η Πολιτεία πρέπει να φροντίσουν να λειτουργεί σωστά.”

epiloges.tv

2 σχόλια:

  1. Όταν καλούμε για βοήθεια για όποιο θέμα - ΕΛΑΣ, Πυροσβεστική, ΕΚΑΒ -, καλό είναι να παίρνουμε τηλέφωνο στο 112 και όχι στα αντίστοιχα κέντρα κάθε Υπηρεσίας Βοηθείας - 100, 199, 166 -. Το 112 εντοπίζει τον τόπο από τον οποίο γίνεται η κλήση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το καλύτερο είναι να παίρνουμε τον πρόεδρο του σωματείου στο κινητό του και να δίνουμε την κλίση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή