Η καταγγελία έχει ως εξής:
"Η Ε.Ι.Ν.Ν.ΕΥΒ αποδοκιμάζει σφόδρα την κατάργηση του κέντρου του ΕΚΑΒ Χαλκίδας και την υπαγωγή του στην Αθήνα καθώς και την ελλιπή στελέχωση της ευρύτερης περιφέρειας της Χαλκίδας με ασθενοφόρα και πληρώματα.
Αυτό έχει σαν συνέπεια την μη έγκαιρη διακομιδή ασθενών τόσο προς αλλά και από το νοσοκομείο Χαλκίδας.
Καλούμε όλους τους τοπικούς φορείς να απαιτήσουν από τη ηγεσία του ΕΚΑΒ την επαναλειτουργία του κέντρου ΕΚΑΒ της Χαλκίδας και να φροντίσουν να στελεχωθεί το ΕΚΑΒ Χαλκίδας με περισσότερα πληρώματα και οχήματα.
Σε αντίθετη περίπτωση η Ε.Ι.Ν.Ν.ΕΥΒ θα καταφύγει σε νομικές λύσεις."
Η απάντηση της διοίκησης του ΕΚΑΒ μέσω του υπεύθυνου Ν.Εύβοιας Νίκου Κόκκου
Σε απάντηση της καταγγελίας της Ε.Ι.Ν.Ν.ΕΥΒ σχετικά με το ΕΚΑΒ Ευβοίας έχουμε να σας παραθέσουμε τα παρακάτω στοιχεία:
1. Στη Χαλκίδα λειτουργούσε τηλεφωνικό κέντρο (166) μόνο με έναν υπάλληλο (σύνολο 5), δηλαδή η στελέχωση του ήταν ελλιπής και η εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου δεν ήταν επαρκής. Η Διοίκηση του ΕΚΑΒ αποφάσισε την μεταφορά του τηλεφωνικού κέντρου στη Κεντρική Υπηρεσία, όπου η ανταπόκριση των τηλεφωνικών κλήσεων είναι ποιο εξειδικευμένη, η δε διαβίβαση στα ασθενοφόρα είναι ίδια διότι γίνεται μέσα από τον Ασύρματο όπως και πριν. Άρα δεν υπάρχει καμία καθυστέρηση ως προς την εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου όπως ισχυρίζεται η Ε.Ι.Ν.Ν.ΕΥΒ
2. Μέχρι και το τέλος του 2015 υπήρχαν 7 επτά (!!!) ασθενοφόρα οχήματα τα οποία ήταν ακινητοποιημένα στο συνεργείο του ΕΚΑΒ στην Αθήνα τα οποία εδώ και 4 - 5 μήνες έχουν επισκευαστεί και αφού πέρασαν όλους τους έλεγχους δόθηκαν στη χρήση του ΕΚΑΒ Ευβοίας. Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι στο ΕΚΑΒ Ευβοίας προστεθήκαν ακόμα 4 ασθενοφόρα στους περιφερειακούς Τομείς και έτσι επέστρεψαν Ασθενοφόρα στο κέντρο της Ευβοίας δηλαδή στη Χαλκίδα όπου οι ανάγκες είναι μεγαλύτερες.
3. Τα πληρώματα του ΕΚΑΒ αυξήθηκαν κατά 8 (1 στην Κάρυστο 1 στη Ιστιαία 2 στην Κύμη και 4 από το όφελος της μεταφοράς του τηλεφωνικού κέντρου). Άρα οι ελλείψεις μειώθηκαν και δεν αυξήθηκαν όπως ισχυρίζεται η Ε.Ι.Ν.Ν.ΕΥΒ
Όλα όμως κρίνονται εκ του αποτελέσματος!!!
Η μεταφορά του τηλεφωνικού κέντρου έχει γίνει εδώ και αρκετούς μήνες και μέσα σε αυτούς τους μήνες είχαμε τις φωτιές, τα Hot Spot, τους Πανευρωπαϊκούς Αγώνες Μπάσκετ και την αυξημένη ανάγκη λόγο καλοκαιρινής περιόδου.
Το ΕΚΑΒ ήταν εκεί παίρνοντας μάλιστα και ευχαριστίες!!!
Για όλους τους παραπάνω λογούς δεν μπορούμε να καταλάβουμε την καταγγελεια αυτή!!!
Το ΕΚΑΒ ήταν και θα είναι πάντα δίπλα στον πολίτη συνάνθρωπο μας προσφέροντας προνοσοκομειακή φροντίδα χωρίς διακρίσεις και θα είναι μπροστά στη προάσπιση της Δωρεάν Δημόσιας Υγείας.
ΠΗΓΗ:
συντακτική ομάδα ΕΚΑΒΙΤΙΚΑ ΝΕΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου